There was an error in this gadget

RADIO ONLINE SKK.FM

Chat Conversation End

Wednesday, 21 March 2012

Kalaulah abang tak merokok!!!

Isteri : Abang tau x, rokok ni blh wat abang cpt mati?

Suami : mane ade. Jodoh ajal maut, semua tuhan yang tentukan...

Isteri : hmmmm... berapa banyak abang habiskan duit untuk rokok?

Suami : sari sekotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling.

Isteri : satu hari satu kotak. Hmmm.. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200. abang mule isap rokok bile???

Suami : pandai math lah awak ni... dri tingkatan 2. awatnya?

Isteri : Sekarang umur abang 34. 34-14=20. and then RM25,200 darab dengan 20 dapat RM504,000! Banyakkan yang abang dah bazirkan dlm tempoh 20 tahun.

Suami : so? Abang ade mintak duit kat awak ke nak beli rokok? Tak adakan?!!

Isteri : memanglah takde, tapi kalau abang tak merokok dan menyimpan, skrg
abang dah boleh beli Skyline dah.. Evo ke.. semua boleh!

Suami : Awak isap rokok x yang?

Isteri : Tak bang...kenape tanye mcm 2?

Suami : kalau awak x isap rokok mcm abang...mane Skyline awak?

hehehe..
 

No comments: